Kampányok
2025. dec. 17.
Imázskampány - az IP gazdasági hasznosítása
2025-ben Hivatalunk hatalmas mérföldkőhöz érkezett honlapunk és teljes arculatunk megújításával. Az új dizájnra építve olyan széleskörű imázskampányt indítottunk útjára, aminek segítségével a szellemi tulajdon témáját is körbejárjuk, amihez izgalmas iparági szereplőket, szakembereket hívtunk segítségül. A kampány gerincét olyan rövid videók képezik, amelyekben különböző területek prominens szereplői beszélnek a szellemi tulajdon, az immateriális javak, az oltalmak fontosságáról, valamint arról, hogy ezek milyen szerepet játszanak a saját, vagy vállalkozásuk életében.
RészletekDr. Fekete Andrea, gyermekgyógyász
Vágó Réka, cipőtervező és Szokalopulosz Zoé, formatervező
Radavics Imre, az Egis Zrt. iparjogvédelmi főosztályvezetője
Pinczés Marianna, az AgroBusiness Bizottság alelnöke és Tassi Timián, feltaláló
Dr. Fodor Klaudia Franciska, IP jogász és ügyvéd és Dr. Jókuti András, a WIPO Szabadalmi és Technológiajogi Osztályának igazgatója
Dr. Honvári Zoltán, a BioTechUSA jogi osztályának vezetője
Mit jelent ma az együttműködés az európai IP-közösségben? Erről kérdeztük Sven Stürmannt, az EUIPO Fellebbviteli Tanácsának elnökét.
Authenticity - Az eredeti az igazi!
Az EUIPO és az SZTNH közös kampánya Pécsre fókuszált és célja volt, hogy a középiskolások tudatosabban vásároljanak, felismerjék a hamisítás kockázatait, és értsék, mekkora érték az eredeti termék, tartalom és alkotás.
RészletekVideók a tudatosságról, az egyediségről és az eredetiségről:
Dr. Zalay Szabolcs, a Pécsi Leőwey Klára Gimnázium igazgatója
Herke Zsófia, a Pécsi Leöwey Klára Gimnázium tanulója
Balásy Szabolcs, a PTE Babits Mihály Gyakorló gimnáziumának ének-zenetanára, kreatív zeneszerző
Tarr Júlia, a Pécsi Janus Pannonius Gimnázium tanulója


