Kampányok

2025. dec. 17.

Imázskampány - az IP gazdasági hasznosítása

2025-ben Hivatalunk hatalmas mérföldkőhöz érkezett honlapunk és teljes arculatunk megújításával. Az új dizájnra építve olyan széleskörű imázskampányt indítottunk útjára, aminek segítségével a szellemi tulajdon témáját is körbejárjuk, amihez izgalmas iparági szereplőket, szakembereket hívtunk segítségül. A kampány gerincét olyan rövid videók képezik, amelyekben különböző területek prominens szereplői beszélnek a szellemi tulajdon, az immateriális javak, az oltalmak fontosságáról, valamint arról, hogy ezek milyen szerepet játszanak a saját, vagy vállalkozásuk életében. 

Részletek

Dr. Fekete Andrea, gyermekgyógyász

Vágó Réka, cipőtervező ⁣⁣és Szokalopulosz Zoé, formatervező 

Radavics Imre, az Egis Zrt. iparjogvédelmi főosztályvezetője

Pinczés Marianna, az AgroBusiness Bizottság alelnöke és Tassi Timián, feltaláló

Dr. Fodor Klaudia Franciska, IP jogász és ügyvéd és Dr. Jókuti András, a WIPO Szabadalmi és Technológiajogi Osztályának igazgatója

Dr. Honvári Zoltán, a BioTechUSA jogi osztályának vezetője

Mit jelent ma az együttműködés az európai IP-közösségben?  ⁣⁣Erről kérdeztük  Sven Stürmannt, az EUIPO Fellebbviteli Tanácsának elnökét. 

Authenticity -  Az eredeti az igazi!

Az EUIPO és az SZTNH közös kampánya Pécsre fókuszált és célja volt, hogy a középiskolások tudatosabban vásároljanak, fe⁣lismerjék a hamisítás kockázatait, és értsék, mekkora érték az eredeti termék, tartalom és alkotás.

Részletek

Videók a tudatosságról, az egyediségről és az eredetiségről⁣:

Dr. Zalay Szabolcs, a Pécsi Leőwey Klára Gimnázium igazgatója

Herke Zsófia, a Pécsi Leöwey Klára Gimnázium tanulója

 Balásy Szabolcs, a PTE Babits Mihály Gyakorló gimnáziumának ének-zenetanára, kreatív zeneszerző 

 Tarr Júlia, a Pécsi Janus Pannonius Gimnázium tanulója